2009. január 6., kedd

Ramada Resort - Aquaword

A nagy ünneplést és sürgést forgást ki kell ám pihenni. Mi idén egy háromnapos wellnessezés mellett döntöttünk. Az M0-s mellett épült új Ramada Hotel négycsillagos szállodáját választottuk pihenésünk helyszínéül. A kedvező nyitási akciót kihasználva érkeztünk meg 27-én a szálloda halljába. A nagy forgóajtó Zétit teljesen elbűvölte, nekünk pedig a hallban meglátott impzáns csillárokon akadt meg a szemünk. A nyolcemeletes épület 7 emeletén kaptunk szobát. A szobánkban már egy bekészített gyerekágy fogadott. Meglepődtem ezen a figyelmességen. Sajnos Zéti cumisüveg melegítője itthon maradt, bajban voltunk, mert a szálloda nem tudott a rendelkezésünkre bocsátani sem vízforralót sem pedig cumisüvegmelegítőt. Talán ez volt az egyedüli kellemetlenség a pihenés során.
A szobánk nagyon elegánsan volt berendezve és még mindent az új illat töltötte be. A szoba hőmérsékletét saját magunknak tudtuk beállítani, ami nagyon jó volt. Egy kisgyerekkel nem mindegy, hogy milyen a szoba hőmérséklete, meg persze az én komfortérzetemnek is fontos.
Átöltöztünk és lesiettünk a szálloda wellness részébe. A spa recepcióján törölközőket és szauna lepedőket is kaptunk. "Belevetettük" magunk a 33 fokos medencébe, úszkáltunk, Zétivel játszottunk. Édesapa kipróbálta a szaunavilágot: finn szauna, gőzfürdő, bioszauna, és merülő
medence állt rendelkezésünkre. Én türelmetlenül vártam, hogy Jani visszatérjen és én is ellazulhassak. Ezen a délutánon csak a gőzfürdőt használtam. (Miután Esztergomban az Aquaszigetben úgy hoppon maradtam, itt megnyugodva láttam, hogy a naturista részt elkülönítették, és nem kell levetkőznöm.)
Zéti hamar elfáradt, hisz a délutáni alvása eltolodott, de jól viselte a "megpróbáltatást". A szobában hamar el is aludt, mi is elnyúltunk az ágyon és élveztük a csendet. Viszonylag későn mentünk vacsorázni, de jól volt ez így. Nagyon finom volt a svédasztalon megterített vacsora. Zéti ilyenkor este már fáradt, nehéz vele egy étteremben elfogyasztani az ételt. Hol én hol édesapa sétált vele körbe körbe, mert ülni épphogy csak addig ült, amíg megetettem.
Másnap reggel izgatottan igyekeztünk reggelizni, hogy minél hamarabb átmehessünk az aquaworldbe. Zéti az előző estéhez képest egész jól és sokáig tűrte az etetőszék "fogságát", szinte én is befejeztem a reggelit, amikor jelezni kezdte, hogy elfogyott a türelme. Szobánkba menet megnéztük az első emelet konferencia termét és bárját, majd siettünk átöltözni.
Az aquaworld lenyűgözött. Tényleg olyan látvány fogadott, mint a képeken. Még viszonylag korán érkeztünk, de már alig volt szabad ágy. Nagy szerencsénkre a gyerekmedence mellett találtunk még egy üreset. Zéti egyből indult a vízbe ... egy kis vizimanó az én fiam. Ha nagyobb lesz, nem fogom tudni kirángatni belőle. Jani elindult felfedezőútra. Azt hittem soha nem ér vissza, de örömöm hamar elszállt amikor közölte, hogy ő még kipróbálja a csúzdákat is. Egy idő után meguntam a gyerekmedencében a lábáztatás, és fogtam Zétit és átmentünk az egyik élménymedencébe. A sodróban szinte csak ketten voltunk, nem így egy másfél óra múlva. Szinte be sem tudtunk sorolni ... Ekkor döbbentem rá, hogy vasárnap van, ezért ez a nagy tömeg. A jaccuziba is csak "reggel" tudtunk beleülni. Édesapa csuszdázási kedve is elfogyott, miután a hagymában majdnem megfulladt ill. a fekete lyuk kanyarai után a hányingerével küszködött. Így aztán én próbáltam ki az aquaworld szauna világát is: finn, orosz, bio, krisztály szauna, kneipp medence, tepidárium, gőzfürdő jégkamra kényeztette az oda betérőket. Mondanom sem kell, hogy nagyon élveztem. Délután pihentünk egy nagyot, Zétivel én is bealudtam, majd két órát szunyókáltunk. Kipróbáltam a hidratáló masszást, isteni volt a fiatal lány keze. Az esti fürdőzés már nem tartott olyan sokáig, de megnéztük a csodaszép viziparadicsomot a hangulatos esti megvilágításban is.
Másnap reggeli után még fürdőztün és szaunáztunk egyet, és utána szomorúan, kifáradva hagytuk el a hotelt. De megfogadtuk, hogy az élményfürdőbe még visszatérünk ...

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)