2009. január 31., szombat

Egy "csodás" éjszaka és "jó" nap

Nem tudom mi történt az éjszaka. Valószínű megint jöhet valami hideg vagy meleg front vagy a légnyomás nem a legjobb. Mióta Zéti megvan nagyon utálom az időjárás változást. Addig észre sem vettem, de most aztán előre tudom, hogy valami történni fog.
Éjjel 2 után felébredt és csak nyüszített , már fél 5 körül nagyon a végét jártam. Ráadás reggel 8-kor kipattantak a szemei és azóta még szinte le sem csukta.
Egész nap jön megy, már csak botladozik, nyávog, nyüszít, nem jó semmi, de ha el akarom altatni akkor üvölt, és csak rángatózik. Délután kettő körül, nagy küzdelem árán, sikerült elaltatnom. Kemény 20 percre be is csukta a szemét. Üvöltve ébredt és elég sokáig sírdogált. Mondanom sem kell, hogy 20 perc semmire sem elég, legfőképp arra nem, hogy kipihenten és jókedvűen ébredjen.
Nem értem én ezt .... miért pont a legkisebbek érzékenyek az időjárás változásra? Vajon kinövi nekem? Drága Istenem, csak add, hogy kinője. Különben lesz sok baja az életben. Reménykedem, hogy egyre ritkábban lesz még hasonlókban részünk. (Bár mostanában igencsak gyakran előfordult ...)
Jó lenne, ha a ma esténk teljesen átlagos lenne és végig aludná az egész család az éjszakát.
Igazából, nem is tudom miért borít ki engem ez az egy éjszaka. Van aki minden éjjel többször felkel a hasonló korú picijéhez. Nem irigylem őket!

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)