2009. január 27., kedd

A második ünneplés

Elérkezett a vasárnap a szülinapi buli napja. Mivel szombaton nagyrészt megcsináltuk a hidegtálat, és édesapával a díszítést, így a délelőttünk nem volt stresszes (sőt én is elkészültem addigra mire a vendégek jöttek).
Zéti mikor felébredt és felült az ágyban rögtön kiszúrta a színes golyókat, amik az étkezőben a plafonról lefelé lógnak. Mint akit puskacsőből lőttek ki mászott az ágy vége felé, hipp hopp megfordult, lekúszott az ágyunkról és a kis mezítlábak csak úgy csattogtak a parkettán. Rohant kifelé és csak mosolygott, hátra nézett, nem akart hinni a szemének, mosolygott és cumival a szájában egyfolytában azt mondogatta hogy pfuuu, hüüüü, huuuuu. Édesapa kijött vele, felemelte és csak nézte a golyókat (hungarocell golyókat festettem be akrilfestékkel), a lufikat. Örömét látva boldog voltam, megérte a fáradozást. Igen, ezért a ragyogó örömteli arcért akár mégegyszer ennyit is dolgoztam volna.
Megérkeztek húgomék, hozták az ajándékot. Zéti szorgalmasan bontogatta a csomagokat. Nem tudta hova nyúljon, mivel játsszon. Lassan befutott minden vendég. Mindenki ajándékára rávetette magát, és megnézte mit rejt a csomagoló mélye.
A(z igazi) szülinapi torta megint ámulatba ejtette. A gyertya, a tüzijáték, a macifej elbűvölte őt. A gyertyát megint egy mély levegővétellel, pontos irányítással, egyszerre fújta el. Szinte alig bírta kivárni, hogy a tüzijáték kialudjon. Sőt, szinte azt is el akarta fújni.
Ezután jött a torta szeletelés. Édesapa ölében ülve, igazi nagykéssel a kezében, nagy odafigyeléssel és szakértelemmel segédkezett. Finom csokis tortát választottam ... meg voltam elégedve.
Zéti nagyon elfáradt, de elaltatni nem tudtam, szinte az összeesésig ébren volt. Nem akart lemaradni semmiről sem.
Volt még egy meglepetésünk. Készítettem egy dvd-t minden családnak ajándékba, hogy emlékezzenek Zéti első életévére, és legfőképp köszönetként a támogatásért és a sok sok segítségért. A zenés, képes, videós összeállítás kivetítéséhez kölcsön kértünk egy projektort és azon néztük végig ezt a csodálatos, örömteli, vidám, meghitt, élményben gazdag egy évet.
Várjuk a következőt, ami legyen legalább ilyen szép és boldog!
Isten éltessen drága egyetlen kicsi fiam! Boldog egészséges, sikeres életet kívánunk! Isten óvjon a következő életévedben is!

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)