2009. január 7., szerda

Szilveszter

Gondoltam én, hogy ezt a szilvesztert nem töltjük otthon. Le is mentünk anyumékhoz, reménykedvén abban, hogy majd miután Zéti elaludt jót fogunk társasozni, beszélgetni, eszegetni, és nem utolsó sorban éjfélkor koccintunk is.
Hugomék házibuliba voltak hivatalosak. Mi csak éjfélkor szerettünk volna lemenni, de ők úgy gondolták már 8-kor megnézik mi a helyzet és egy két óra múlva vissza is jönnek. Hát én már akkor tudtam, hogy ebből a szilveszterből sem lesz semmi. Így aztán lefektettem Zétit, később aludt el mint szokott és annyira nehezen, hogy én is beájultam mellette. Éjfélkor sem volt koccintás, sem társas, sem beszélgetés.
Úgy telt el az év utolsó napja mint bármelyik másik.
Elsején lementünk ebédre anyósomékhoz, megnéztük a dédiéket és el is telt a nap. Már majdnem haza értünk, amikor az autónk felmondta a szolgálatot. Nem jól kezdődött az új év.
Reméljük ettől csak jobb lesz a folytatás ....

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)