2008. november 7., péntek

Könyvek

Végre megérkeztek a várva várt könyvek. Nem túl gyakran, úgy fél évente szoktam rendelni német mesekönyveket Zétinek. Nagyon jókat sikerült választanom, én meg vagyok elégedve. Újdonság volt még ma Zétinek, de azt hiszem tetszett neki és még jókat fogunk olvasgatni belőlük. Remélem, hogy nem veszíti el az érdeklődését. Ebben segítenek az egyes oldalakon kihajtható ablakocskák, amik valami izgalmasat rejtenek. Hol egy kakast, hol egy lovacskát, hol egy tyúkanyót. Több ilyen könyvet is választottam: a tanyán, az építkezésen, az erdőben (de ez már két éves kortól ajánlott), hogy legyen utánpótlás, érdeklődést ébren tartó olvasmány.
Nem maradhattak el a karácsonyi énekeket és történeteket tartalmazó könyvek sem. Színesítik majd az adventi időszakot. Várom a karácsonyt. Idén remélem olyanra sikerül, mint amilyennek tervezem. Ez lesz az első karácsony hármasban, igazi kis családként ünnepelünk.

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)