2008. november 23., vasárnap

Aquasziget - Esztergom

Nem volt vége, de nem bizony. Anyósomék meghívtak minket egy fürdős napra. Az esztergomi aquasziget mellett döntöttünk. Nagyon vártam és már előre örültem a szaunázásnak, fürdőzésnek. Sógorom már itthon emlegette, hogy a szauna naturista. Az azonban álmomban sem gondoltam, hogy az egész wellness rész az. Na de ne szaladjunk ennyire előre. Zéti a fárasztó napok után kicsit tovább aludt, el voltunk kicsit késve. Már 10-kor oda akartunk érni, de majdhogynem csak akkor indultunk itthonról. A fürdő recepcióján közölték, hogy az egész wellness rész naturista. Teljesen kiakadtam, felháborodtam (nem vagyok én senkinek a micsodájára sem kiváncsi)! Az egész wellness részt naturistává tenni!!! Még mindig nem térek magamhoz. Így aztán nem váltottunk kombinált jegyet, csak az élményfürdő szolgáltatásait vettük igénybe és az oly nagyon vágyott szaunázás elmaradt. Eltelt azonban egy kis idő, miután értékelni tudtam a fürdőzést.
Zéti az első pillanattól kezdve tágra nyílt szemmel bámulta a körülötte levő - a megszokottól nagyon eltérő - világot. A víztől továbbra sem félt, de azért kellett egy kis idő, hogy felengedjen. A másodszori csobbanásra már nagyon élt a vízben, csapkodott, kiabált, rúgkapált. Ebéd után aludt Zozó játékbirodalmában veszett el a labdák tengerében. A következő pancsi után (15 órától) aludt egy kicsit, ami arra volt elég, hogy egy kis energiát gyűjtsön a következő körre. Kipróbálta Zéti édesapával a sodrót. Kiabált, grimaszolt, mosolygott örömében.
A gyerek medencébe nem lehett felnőtteknek bemenni, így édesapa Zétit úszógumistul beletette a medencébe, ahol Zétinek még leért a lába. Szegény először azt sem tudta mit csináljon, de hamar feltalálta magát. Oly annyira, hogy elkezdett körbe körbe futkározni a medencében. Sőt, egyszer csak azt látjuk hogy ellopja az egyik kislány nagy krokodilját és iszkol el vele a tett helyszínéről. A gyerekmedencében a gyerekekkel jól érezte magát és legalább 40 percet eljátszadozott. Zéti annyira elfáradt, hogy hazafelé végig aludta az egész utat.

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)