2009. február 19., csütörtök

Baba-mama klub

Na hát mégiscsak sikerült eljutnunk kedden Veresegyházra a baba-mama klubba. Hanka pénteki látogatása után úgy döntöttem, hogy nem Zselykéékkel megyünk, mert ha Zéti egyfolytában sírni fog , akkor nem tudunk haza jönni. Viszonylag jó időben ébredt a kis nyuszi így elgondolkoztam, hogy menjünk e. Kinn ítélet idő volt / van. Szakadt a hó, féltem, hogy csúszósak az utak, de egy gyors egyeztetés után, mégiscsak elindultunk.
Zéti és Zselyke saját lábán tették meg az utat a kocsitól a "babaházig", de még így is korán érkeztünk. Lehet, hogy jó volt ez Zétinek így. Csend volt és minden tele játékokkal. Elindult felderíteni az én kis manóm a terepet. Az egy ismeretlen kislány sem zavarta, annyira lekötötte őt a sok újdonság. Lassanként megérkeztek a többiek is, de Zéti addigra már egész otthonosan mozgott a teremben. A fél órás mondókázós foglalkozás nagyon tetszett neki. Sikongatott, beszélgetett, mosolygott, miközben körbe-körbe rohantunk, vagy épp mutogattuk a mondókákat. Nem voltunk sokan, mert a rossz idő gondolom elrettentette az állandó résztvevőket. Így aztán külön örültem, hogy ebben a rossz időben mégis elmentünk.
Egyet sajnáltam, hogy itthon felejtettem a fényképezőm. Remélem még lesz alkalmam fényképezni.
Tegnap este megettem (volna) egy jégkrémet. Zéti kiszúrta, hogy édességet falatozom. Elindult felém, és addig könyörgött a nagy szemeivel, amíg fel nem vettem az ölembe. Amint elhelyezkedett, már nyújtotta is a kezét a pálcikás jégkrémemért. Mit tehettem? Kezébe adtam, és ő, mint a nagyok, nyalogatta. Úgy mint amikor egy kiscica lefetyeli a tejet. Meg kellett enni őt.
Ezután a jégkrémezés is kettesben zajlik majd. (Imádom a Lidl-ből a mandulás jégkrémet, de csak nagyon ritkán van itthon.)
Napjában többször is sétálunk, még a rossz időben is. Ha Zétinek eszébe jut, akkor indulni kell. Ma nagyon szép időben tettünk egy jó nagy sétát. Minden szép fehér és hetedhét magával süt a nap. Isteni volt kinn lenni. A délelőtti sétákat még általában babakocsiban tesszük, de ma gyalogolt is a kicsi manó. Csak maradjon ilyen szép idő, hogy élvezhessük a délutáni levegőzést is.

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)