2010. december 15., szerda

Vonatozás, hóesés, vásárlás

Pénteken Zéti életében először Papával vonatozni ment. Csak Gödöllőig és vissza vonatoztak, mert el kellett vigyenek valamit a munkahelyemre. Édesapa megígérte neki, hogy most kivételesen vonatozni fognak. Nagyon hideg volt aznap. Amikor Gödöllőn leszálltak a vonatról Zéti nagyon fázott a babakocsiban, Édesapa ráterítette így a pulcsiját is a kis manóra. Hazafelé nem akart leszállni, ő még szeretett volna vonatozni, egészen Münchenig, Felix-hez. Mikor hazaértem lelkesen mesélte, pedig ilyet nem szokott, hogy igazi vonaton vonatozott, nem otthon a favasúttal, és ült pirosban, kékben, de nagyon piszkos volt, nem szabadott megfogni semmit, és volt egy kicsi, icipici asztalka is, és odaadta a jegyeket a kalauz néninek, aki kilyukaszotta ... csak úgy ömlött belőle a szó, el sem akartam hinni, hogy ez az én fiam.
Mikor hazaértem, egy nagy meglepetés várt. Kekééktől kaptunk egy samsung lapostévét, aminek nem kevesebb mint 116 cm az átmérője. Teljesen kész voltam. Az ülőgarnitúráról tévét nézni olyan, mintha benne lennék a tévében, nekem a legkényelmesebb a konyha sarkából tévézni. Nem vagyok nagy tévé barát, ha rajtam múlt eddig, nem sűrűn volt bekapcsolva, de most valahogy húz a tévé, és szinte mindig be tudnám kapcsolni. Eszméletlen, hogy milyen jó!
Este még Pestre mentem, kimenőt kaptam, hogy találkozzam a scrappes barátnőimmel. Nagyon gyorsan elszaladt az este!
Szombaton Zétivel főztünk, megpucolta nekem a répát, felszeletelte és utána el is majszolgatta. Majd édesapának segített a szegélylécezés utolsó szakaszában. Félig kész ebéd és takarítás után kimentünk a levegőre. Épp havazott, lesétáltunk Omához, ahol Zéti megtalálta a seprűt, egy darabig azzal tologatta a havat, majd a kis lapátjával. Nagyon jól elszórakozott, alig akart otthon bemenni a házba. Ebéd után aludt egy nagyot, majd meglátogattuk az Omáékat.
Vasárnapra a gödöllői Kastélyba indultunk, hogy megnézzük az adventi programot. De mivel nagyon esett az eső, a havas eső így vásárolni mentünk. Még mindig nincs meg mindenkinek a karácsonyi ajándéka, pedig nem kevés pénzt költöttünk el. Én kaptam egy epson fotónyomtatót. Nagyon szuper, lehet hogy most már csak a fényképzőt kell majd lecserélni, mert sötétben nem túl jó képeket készít. Zéti esetében még mindig tanácstalan vagyok. Játékot mi nem szeretnénk venni, valami jó kis ötlet kellene, amivel a szobáját fel lehetne turbózni, de még nincs. Azért még mindig van egy kis időm a gondolkodásra.

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)