2010. december 5., vasárnap

Der Nikolaus ist hier, schon klopft es an die Tür ...

igen, hozzánk már ma érkezett a Mikulás, hogy én is lássam a sok sok ajándékot, hogy láthassam az örömét. A télapóvárás már tegnap este megkezdődött. Fürdés előtt a fürdőkádban ülve Papa lenyírta a haját. Szorgalmasan tűrte és még arra is volt energiája egy mosolyt dobjon a fényképezőbe. Fürdés után Zéti kezébe vette a cipőjét, megtisztította és kitettük az ablakba. Izgatottan, sok kérdés közepette hunyta le a szemét. Reggel hét körül ébredt, de teljesen megfeledkezett a Mikulásról. Fogmosáskor kérdeztem meg, hogy hol van a cipője. Ekkor csillant fel a szeme és gyorsan a nappali felé vettük az irányt. Az ablakban a cipők alatt két csomag állt. Megörült a Mikulás ajándékának, sebes kibontotta és két újabb favasút elemet talált bennük. Ki is próbáltuk rögtön, és a régi-új elemekkel építettük is a vasutat.
Zéti segített nekem takarítani, Papával port törölt, porszívózott, és felmosott a nappaliban, míg én az emeleten takarítottam. Mire végeztünk megérkezett Marika keke és Nyusza keke Mikulása is. Egy nagy szatyorban két csomag lapult. Zéti kacagott amikor kibontotta és meglátta a villám mc queen duploját. Összeépítettük, játszottunk, kocsikáztunk, majd egy újabb vasutat építettünk.
A délutáni alvás nem maradhatott el, és míg Zéti Papával pihent, én kivasaltam a sok ruhát. Megérkezett Erika is egy Mikulás csomaggal, de csak velem kellett megelégednie, mert Zéti még aludt. Dédi mama is befutott, és Zéti a csengetésre fel is ébredt. Erika elköszönt, Omáék megérkeztek. A Mikulás ismét hozott egy nagy csomagot, melynek belsejében egy a traktorhoz csatlakoztatható eke lapult. És még nem volt vége a játék tengernek. Este hatkor Ati keke is befutott és a playmobile erdész setjéből egy traktort hozott, ami egy nagy sok farönkkel megrakodott utánfutót húz.
Nagyon jó dolga van az én fiamnak, mint első unoka, keresztgyerek és persze nem utolsó sorban gyerek. Lassan megint el kell tennem a megunt, kinőtt játékokat, mert ebben a játéktengerben lassan elveszünk.
Az adventi koszorún a gyertyákat is meggyújtottuk, elénekeltük a dalocskánkat és várjuk a következő vasárnapot.

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)