2010. január 6., szerda

Visszatekintés

A hétfői napunk elég sűrűre sikeredett. Egész délelőtt bevásárolni voltunk, mert édesapa csütörtökön síelni megy négy napra. Kíváncsi vagyok Zéti, hogy viseli majd. Féltem, hogy nem jól, ezért még a héten itthon vagyok és igyekszem már készülni az óráimra. Még hiányzott édesapa felszereléséből pár dolog, ezért elindultunk azt beszerezni, mondván, hogy hipp hopp végzünk.
Későn indultunk, későn végeztünk. Délutánra pedig látogatóba mentünk barátnőmékhez. A bevásárlásból hazafelé Zéti elaludt, de most nem sikerült kivennem őt a kocsiból úgy, hogy még szunyókált volna tovább. Pestre indultunk és reménykedtem, hogy a döcögés elnyomja őt, de nem. Másfél óra alatt értünk fel a Rózsadombra. Zéti viszonylag jól viselte.
Én kicsit féltem, hogy hogyan fog Domonkosra reagálni. Domó impulzív, hirtelen kisgyerek, és azt hittem, félni fog Zétény tőle. De nem! Egész ügyesen eljátszottak egymással. Ami azonban megint meglepett hogy a majdnem egyéves Kíra volt az, aki Zétiben félelmet ébresztett.
Nagyon későn indultunk haza és Zéti nagyon későn feküdt le. Ilyenkor éjjel nem alszik többet, hanem másnap délután pótolja a hiányzó órákat.
Édesapa csütörtök hajnalban itt hagyott minket. Azt hittem lesz 4 csuda jó napunk, de nem így lett. Zétény teljesen meg volt bolondulva. Nem tudtam, mire véljem a dolgot. Egész nap nyüszített, hisztizett, nem volt semmi kedvére való. Édesapát nem kereste szavakkal, de azt hiszem nagyon hiányzott neki, mert nem találta a helyét. Tudta, hogy papa elmegy síelni, elég sokat mondogattuk, de nem tetszett neki, amikor a bőrén érezte, hogy nincs itt az, aki egész nap vele van. Alig vártam, hogy vasárnap legyen és minden visszatérjen a régi kerékvágásba. Jó volt tovább itthon lenni, de szombaton már azt kívántam, bárcsak mentem volna dolgozni.
Én is megéreztem édesapa hiányát, ráadás aggódtam is, hogy egyben lássuk őt újra viszont, nagyon jó volt újra hármasban ágyba bújni. Azt hiszem nagyon nehéz lehet egy gyereket egyedül nevelni. Négy napnál tovább én ezt soha nem akarom a bőrömön tapasztalni!

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)