2010. január 24., vasárnap

Szülinapra készülődvén

Idén kicsit elkéstem gondolatban a készülődéssel, így szinte minden az utolsó pillanatra maradt. Hétfőn kezdtem el szervezni a meglepetést. Már tavaly is feldíszítettük édesapával a házat és ezt a "hagyományt" megtartottuk idén is. Szerettem volna a tavalyi golyókat is felfűzni, de arra már nem maradt idő. Kedden este Gitta nénivel megbeszéltem, hogy másnap este, ha munkából hazaérek, eljön hozzánk és fúj nekünk lufikat, hajtogat kis állatkákat a fiával. Így is lett. Este fél 10-re készen is lettek a luficsodák. Szerencsére Zéti viszonylag időben elaludt és nem zavarta a mozgolódás. Nagy virágok és gömbök lógnap lefelé a folyosón, ezt még feldobtuk krepp papír csíkokkal, a lufiállatkákat pedig a falra ragasztottuk. Már előre fájt a szívem, hogy a másnap reggeli örömről, meglepetésről, csodálkozásról lemaradok.
De beszéljenek a képek ...

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)