2010. január 24., vasárnap

Születésnap

reggelén nagy volt az öröm (édesapa és az Oma elmesélése alapján), Zéti szaladgált, ugrál, kiabált: jufik, jufik ....! Amikor 9 óra körül telefonáltam és felköszöntöttem az én kis nyuszimat, csak annyit mondott: mami, mami jufik vannak itt! A csütörtöki napom rövidebbre terveztem, de ebben a pillanatban rohantam volna haza. Nem kellett sokáig várni az indulásra, mert a munkahelyemen bombariadó volt, így már fél egyre itthon is voltam. Az egész délutánt együtt töltöttük. A tortaevés és ajándékozást öt órára terveztük. Keke hozta haza a tortát. Egy csokitortát rendelt édesapa marcipános bevonattal és Thomas-szal a tetején. Csütörtökön hazafelé vettem még a gyertyák mellé egy nagy tűzijátékot is. Zétit a torta nagyon elbűvölte és persze a tűzijátékból kért ráadást, ami valahogy elmaradt. (Így utólag nem tudom, miért nem gyújtottuk meg neki a tartalékot is ...)
Felvágtuk a tortát és jött az ajándékozás. Opa a hálószobából kihozott egy nagy csomagot. Zéti rohant, nekiesett és pillanatok alatt előbukkant a bruder-es traktor utánfutóval a dobozból. Zéti tőlünk csak apróságokat kapott: egy saját bögrét, kis édességet és egy tornyot a vasúthoz. Kekéék ajándéka azonban úgyszintén nagyon bejött a kis mogyorónak: egy ferrari-s autópálya. Csak úgy szaladt az autó a pályán.
Tortáztunk, pezsgőztünk, Zéti kölyökpezsgővel és buliztunk!
Nagyon boldog következő évet drága egyetlen kicsi fiam! Sok boldogságot és egészséget erre az életévedre is!

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)