2008. december 17., szerda

Betegség

Zéti tegnap kétszer is hányt. Megijedtünk, és rohantunk a doktor nénihez. A megfázás kezelésében már rutinosak vagyunk, de ezzel még nem tudtunk mit kezdeni. A doktor néni megvizsgálta, felírt B6 injekciós ampullákat, a hányinger megszüntetésére, ellátott tanácsokkal. Mi meg csak reménykedünk, hogy amilyen gyorsan jött a betegség olyan gyorsan távozik is.
Tegnap már hál istennek nem hányt, de jelentkezett egy gyenge hasmenés. Féltem az éjszakától. Hajnal fél négyig nem is volt semmiféle gond, de akkor megint elkezdett olyan furcsán köhögni és öklendezni, felkaptam őt, és kipattantunk az ágyból. Szegénykém csak öklendezett, hisz nem volt sok minden, ami kijöhetett volna az üres gyomrocskájából. Kis teát ivott és vissza aludt.
Féltem itt hagyni őt délelőttre, de jó kezekben volt. Így a szokásosnál jóval többször hívtam édesapát, aki megnyugtatott, hogy nem hányt ma, és erős hasmenése sincs.
Remélem, ha átvészeltük ezt a napot, akkor holnap megint az én kicsi erős, egészséges Zétim fog rám mosolyogni.

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)