2011. január 6., csütörtök

Szilveszter

-t itthon ünnepeltük, nagyon kedves barátokkal. Spontán szilveszteri buli alakult ki nálunk. Szerdán telefonáltunk Olgival, mi lenne ha együtt szilvesztereznénk, örömömre nem zárkózott el a nálunk eltöltendő "buli" hallatára.
Zéti Papával elment dolgozni, így gyorsan haladtam a főzéssel takarítással. Reggel elvittem őket Aszódra a vasútállomásra, nagyon izgatott volt. Az autóban volt Zétinek egy nagyon édes elszólása: Mami ma én is fogok neked pénzt költeni (keresni)! Azt hittem megeszem, annyira édes volt. A vonatozást, és a tömegközlekedést nagyon élvezte. Mikor beértek az irodába megkérdezte, "Papa hol kell itt a pénzt keresni?" Kis okosom, hogy milyen logikus is az a gyerek észjárás.
Viszonylag hamar érkeztek haza, beszaladtam értük az állomásra, délután aludt egy nagyot. Nagyon várta már Lénát, alig bír magával. Mikor aztán megérkeztek, először nem tudott mit kezdeni a társaságával. Léna is meg volt szeppenve egy kicsit az új környezetben, de elég hamar felengedett. Vasúttal játszottak, szaladgáltak, ugráltak. Nagyon édesek voltak és nagyon szépen kommunikáltak egymással. Gyakran szaladtak az ablakhoz, mert igen sokan tűzijátékot lőttek fel. Nagyon édesen vezetgette, hívogatta Zéti Lénát és fordítva. Léna folyamatosan mondogatta: Puttantó (azaz pukkantó=tűzijáték). Nagyon jól bírták a kis manók, éjfél előtt ájultak csak be. Léna nálunk aludt a hálószobában a kiságyban, mi pedig a megszokott módon hárman a nagyágyban. Reggel fél hétkor, amikor felébredt, azt hittem sírni fog, úgy megijed, de szerencsére Jani levitte őt a nappaliba és ott még Olgiékkal fél kilencig visszaaludt.
Nagyon jó volt Olgáékkal végre megint egy kicsit hosszabb időt eltölteni. Terveztünk társasozni, de én sem bírtam sokkal tovább, mint a gyerekek, 2kor már szépen aludtam, így ez elmaradt. Remélem legközelebb lesz rá módunk. Januárban tervezünk még egy találkát...
Elsején aztán mégis csak bepótoltunk a társast. Anyuméknál és a dédiéknél voltunk, majd hazaérve két kedvenc játékommal - Carcasson és Catan -játszottunk. Nagyon jó kis nap volt. Ilyen jó hangulatú, vidám, boldog Újévet kívánok nekünk és minden ismerősünknek!

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)