2010. szeptember 30., csütörtök

Óvoda

is megkezdődik lassan. Ezen a héten Zéti Omával több délelőttöt is lent töltött a gyerekekkel, de az igazi beszoktatás csak jövő héten kezdődik Papával. Az első héten még egész nap ott maradhat vele, de pénteken már egyedül lesz egész napot ott kell töltenie. Nagyon kíváncsi vagyok, hogyan fogja érezni magát. Társaságban egy nagyon szerény gyerek, ha elveszik tőle a játékot, akkor ő azt oda adja és keres magának egy másikat ... biztos meg kell majd tanulnia, hogyan kell az ilyen helyzeteket kezelni, de én azért aggódom egy kicsit.
Kedden volt az első szülői értekezlet is, ahol az óvó nénik ismét bemutatkoztak, ismertették a féléves programot és bátorították az anyukákat, hogy segítség az elválást. Sok érdekesség vár a gyerekekre ebben a félévben:
- októberben 14-én tartják az oviban az Erntedankfest-et, ahol egy terülj terülj asztalkámon tálalnak ételeket a betakarításból.
- október 20-án egy meseelőadást (A három kismalac) nézhetnek meg az apróságok.
- november 11-én lesz a Márton napi Laternenumzug (felvonulás lámpásokkal, tábortűz, sütizés)
- december 6-án érkezik a Mikulás a kicsikhez
- december 7-én tartanak ismét egy meseelőadást (Gyermekek hídja)
-december 17-én lesz az óvodai karácsonyi ünnepség (fenyőfadíszítés, mézeskalácssütés vár a gyerekekre).
Nagyon jól hangzó program, remélem a kicsik nagyon fogják élvezni, és Zéti tele élményekkel érkezik majd haza nap mint nap.

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)