2010. szeptember 29., szerda

München, állatkert és még sok mást

is tartogatott számunkra az utolsó két nap. Kedden délelőtt az Olimpiaparkba igyekeztünk. Az utunk a BMW gyár mellett haladt el. Bekukkantottunk és bent ragadtunk. Kiállított BMW-k minden mennyiségben, volt amelyikbe be is szállhattunk ... Egy cross motoros bemutatóját is épp elcsíptük. Fel és le száguldott a motorjával, volt, hogy egy keréken is. Zéti ezután ki is próbált egy bmw rendőr kétkerekűt... Csak úgy feszített rajta!
Az olimpiaparkban leültünk egy kicsit, amikor bezötyögött a kis vonat. Zétinek nagyon megtetszett, így felültünk rá. Körbevitt a területen, meghallgattuk az idegenvezetést és harminc perc múlva érkeztünk vissza a végállomásra. Innen nem messze volt a Sea Life Center, amiben a tengerek és az Isar élővilágát lehetett megnézni. Zéti papával kettesben csodálta meg a halacskákat, mi kint néztünk még körül. Kifele jövet az ajtóban van egy táncoló delfin, amire Zéti fel is ült, de leszállni már nem akart. Mikor nem fizettük be újabb hintára kiverte a hisztit. Teljesen meglepődtem, hogy az én fiam ennyire tud ordítani. Csitítottam, beszéltem neki, papa próbálta elvonni a figyelmét, de semmi sem használt. Ekkor már lehetett érezni, hogy Zéti nagyon hamar elfáradt, ezért gyakrabban került hisztire is a sor, de ami meglepett, hogy már nem lehetett szép szóval megvigasztalni. Ráadásul elkapott Violatól egy jó kis megfázást, az is bujkálhatott már benne. Nem sokkal miután megnyugodott, el is aludt. Mi folytattuk a városnézést és a Schloss Nymphenburg felé vettük az irányt. Zéti felébredt mikor már majdnem elértük a kastélyt és nagyon nyűgös volt. Mi kinn maradtunk a parkban és a kezemben aludt tovább. Viszonylag korán értünk haza, így még volt idő kinn a játszótéren játszani. Felix-szel focizott, Violaval fogócskázott.
Másnap reggel megkérdeztem Zétit, hogy mit szeretne csinálni, otthon maradni vagy állatkertbe menni. Az állatkertet választotta, így bepattantunk a kocsiba és 10 perc múlva már a Tierpark felé sétáltunk. Nagyon nagy az állatkert, de majdnem az egészet sikerült bejárnunk. Láttunk tigrist, pingvint, jegesmedvét, fókát, oroszlánt, elefántot, zsiráfot ... simogattunk házi állatokat, játszottunk a játszótéren, ettünk az étteremben, Zétibe is igyekeztünk valami meleg kaját varázsolni, de nem ízlett neki a házi tészta paradicsomszósszal, a virsli mustárral, így éhes maradt. Ez volt az egyetlen nap, amikor Zéti a délutáni alvást ágyban töltötte. De elkövettük azt a hibát, hogy egyedül hagytuk őt a szobában. Mikor felébredt, sírt és mivel későn hallottuk meg a sírását, mire a szobába értem már vigasztalhatatlanul üvöltött. Eltelt vagy fél óra is mire megnyugodott, én már teljesen kétségbe voltam esve, azt hittem valamije fáj. Késő délután még bementünk a városba, benéztem egy könyves boltba és vásároltam is, de most nem csak Zétinek, hanem magamnak is.
Másnap 9 órakor indultunk haza felé, én szerettem volna Schönbrunnt megnézni Bécsben, méltó megkoronázása lett volna a nyaralásnak, de a többiek leszavazták. Zétinek Pesten eszébe jutott, hogy ő Mc-be szeretne menni, így tettünk egy kis kitérőt és megvacsiztunk a Mc-ben. Talán már fél 9 is volt mire a ház előtt leparkoltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)