2009. május 25., hétfő

Trato(r), autó és búcsú

Ma reggelre is megvolt a stressz adagom. Nem is olyan rég írtam, hogy bezártuk a gyereket a kocsiba. Akkor megfogadtam, hogy ilyen többet nem fog előfordulni velünk... hát az a soha nem váratott magára sokáig.
Reggel pakoltam le a cuccokat a kocsiba. Nagy dilemmában, gyereket lépcső tetején hagyjam, vagy a kocsiba tegyem, a második megoldást választottam. Felpakolva, gyerekkel a kezemben lementünk az autóhoz. Gyereket benne hagytam, a csomagtartót bepakoltam. A második kör után, betettem a táskám az anyósülésre, benne persze a lakáskulcs, telefont a boxba dobtam, és becsuktam az ajtót. Ekkor akadt meg a szemem a lenyomott gombokon, de a lendület már vitte az ajtót. Félig volt becsukva, de már kinyitni nem bírtam. A szívem majdnem megállt.
Kértem szépen, kértem ablak csapkodás közepette, hogy nyomja meg a gombot, ami elvileg nyitotta volna az autót. Szegény nem értette, mit akarok, még soha nem mutattam meg neki azt a gombot. Kértem húzza ki a kulcsot, akkor helyette elfordította. Ekkor ugrott be, hogy gyújtáson van az autó, ha meghúzza a kilincset kinyílik az ajtó. Meg is tette a mit kértem, és 10 perc kínlódás után bőgve szálltam be mellé. Többet nem kap kulcsot a kezébe!
Telefon és lakáskulcs nélkül a kétségbeesés határán szerencsésen haza értünk!
Szombaton lagziban voltunk. Ez volt Zéti első estéje nélkülünk. Gyakran nézegettem a telefonom, hogy mikor hív anyukám, hogy induljunk, mert nem akar elaludni. De a telefon csak nem szólalt meg, így buliztunk ameddig bírtuk. A nagyi azt mondta, hogy jó fiú volt és el is aludt elsőre. Csak akkor ébredt amikor hajnalban megérkeztünk, és alig bírt visszaaludni.
Még csak most jön a nagyobbik kör: Keke lánybúcsúja esküvője!

Vasárnap volt az Ikladi búcsú. Nagyival a héten már többször is kinn volt. Rohant egyik kamiontól a másikig, egyik hintától a másikig. A hétvégén aztán rá is ült a körhintára és Kekével ment dodzsemen is vagy háromszor. Nagyon tetszett neki. Hál Istennek nagy hiszti nem volt. Miután kiszállt elmentünk körbe nézni. Nagyitól kapott csattogós lepkét, Kekétől egy Betonmischer-t, tőlünk pedig egy szerszámos ládát (fajáték mindegyik).
Rég játszott már velük, mert nem voltunk otthon. De ha egyszer haza érünk, biztosan örülni fog megint nekik.

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)