2009. május 6., szerda

Oltás, kutyusok

Tegnap viszonylag korán ébredt Zéti. Én mindjárt ébredésnél gyomorideggel keltem. Valahogy féltem a reggeli oltástól. Zéti hál istennek még nem tudja mi vár rá. Gondolom azért sejtik, vagy érzik hogy mi vár rájuk, mert nagyon bújt a váróteremben. Vagy csak azt érezte, hogy édesanyja igencsak aggódik. Nekem nagyon nehezemre esik lefogni őt... Aztán igazából a méreckedés nem tetszett neki, akkor sírt. Nem tudom, hogy hideg lehetett, amire lefektették, vagy milyen más emlékek jöttek elő. Aztán a szurinál épp hogy csak egyet felkiáltott és már el is felejtettük a dolgot.

Amiért ilyen ügyes volt, elmentünk egy kutyaiskolába állatokat nézni. Nem csak kutyákat, hanem sok más állatot is láttunk: búbos kacsát, kopasz nyakú tyúkot, racka juhot két kölykével, kecskét, pici csibéket, libákat, gyöngytyúkot. Megnéztük, hogyan dolgoztatják a kutyusokat. Zéti még mindig tart a kutyusoktól, nem olyan bátor mint Zselyke. Neki nem számított, hogy mekkora az a kutya, simán odament, megsimogatta. Tudtam, hogy ilyen bátor a kis mogyoró, de azért mindig meglepődöm.

Nagyon elfáradt Zéti mire hazaértünk, annyira, hogy már a kocsiban bealudt, és 3,5 órát szunyókált egyfolytában. Mondták, hogy az oltás miatt aluszékonyabb lehet. Így is lett, ma reggel fél 9-kor ébredt. Nem tudom mikor volt ilyen utoljára. Jó pár hónappal ezelőtt, az biztos.

Délután nagyiéknál voltunk. Édesapa megint a házon dolgozott. Későn értünk haza, Zétit a nagyiéknál lefürdettem és megitta a tejcsit és már aludt is. Szerencsére már be és ki lehet venni őt a kocsiból hogy felébredne. Aludt is reggelig.

Imádnivaló kis huligán az én fiam.

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)