2009. december 29., kedd

Ünnepek között

nagyon jól érzem magam. Nincs semmi sürgető dolog, lehet élvezni a szabadságot, a lustálkodás, és Zétivel töltött minden percet.
Későig olvastam, Zéti azonban már korán ébredt és reggelente is előveszi a hízelgős kis hangját és addig mondogatja, mami, mami, mami amíg ki nem nyitom a szemem. Mindig nagyon aktívan beleveti magát a napba és rögtön játszani kell. Most épp a kis asztala alatt imád elbújni. Általában letakarom pléddel, aláteszek egy vastag szivacsot és már kész is a Garage. Karácsony óta a Betonmischer-nek van helye az asztal alatt és még épp hogy be fér ő is mellé. Itt eltelik pár fél óra, mire megunja a be is ki mászkálást.
Délelőtt nagyot sétált Zéti Omival és mire hazaértek már épp ebéd és alvásidő is elérkezett. Fáradt voltam és az altatás olyan jól sikerült, hogy én is beájultam, de Zéti - állítólag - jóval korábban kelt mint én. Kimászott az ágyból és már folytatta is a napját. Mikor észbe kapott, hogy hiányzom, akkor természetesen megint jött és hízelgett. Még jó hogy felébresztett, mert lehet hogy akkor még mindig szunyókálnék.
Kora este meglátogattuk a Bálintot és a Csongort. Zéti most már nem fél annyira a két fiútól, mint korábban és szépen eljátszott mellettük. Társasoztunk, csontokat kerestünk kutyaként, vasutat építettünk, megcsodáltunk a magától szaladó kismozdonyt (amin persze a fiúk gyakran veszekednek), ropiztunk, lovacskáztunk ... jól éreztük magunkat.
Itthon bekapcsoltuk a fényeket a karácsonyfán, üldögéltünk énekelve előtte és csillagszóróztunk. Egy egész tasakot felakasztottunk a fára és édesapa mind meggyújtotta. Zéti az utolsó csillagszórót nagyon bátran a kezébe vette - édesapa segített - és köröket rajzoltak maminak a levegőbe.
Ma Zéti rengeteg puszival lepett meg. Ha épp eszébe jutott kaptam egymás után vagy ötöt, mindenhová, csak nem az arcomra. Azt hittem megeszem az én kis nyuszimat.
El is repült ez a nap és vészesen közeledik a jövő hét. Kicsit aggódóm, mi lesz, hogy fogadja majd, hogy ismét munkába járok. Bár gondolkozom erősen, hogy csak 11-én kezdek, mert édesapa jövő héten síelni megy, és lehet hogy nem túl jó ötlet, hogy Zétit mindketten itthon hagyjuk. Még alszom erre pár napot ...

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)