2009. június 23., kedd

És még mindig trakto(r) ...

... pedig már azt hittem elmúlt a nagy trakto láz. De nem.
Ráadás a hétvégén a Kinderkanal honlapját nézegettem Zétivel az ölemben az interneten. Mit szúrt ki magának a kezdőoldalon legelőször: den kleinen roten traktor in der Ecke=a legkisebb képet az oldal legsarkában, a kis piros traktort. Egyre mondogatta az ő kedvenc szavacskáját és eltelt pár perc mire ráleltem a járműre. Megnéztünk, hogy mit is rejt a figura. Egy kis ismertetőt a KiKa mesefilmjéből. Gondoltam egyet és rákerestem a youtube-n. Lám csodát, találtam is részeket. Zéti soha nem néz tévét, egyrészt mert mi sem nézünk, másrészt mert annyira nem is köti le őt. Na de most! Egyfolytában nézné. Legjobban a kezdődal tetszik neki. Arra aztán még táncolni is lehet, sőt a kedvenc szavát most már az énekben is egyre ismételgeti. De hogy emlékezzünk is rá, itt egy rész a TRAKTO(R)ból:




Bevallom őszintén, hogy nekem is tetszik. Szívesen ücsörgök Zétivel az ölemben a gép előtt és élvezem a mesét.

Na aztán ma elmentek édesapával és Kekével bevásárolni. Meglátta a kis piros traktort életnagyságban. Rápattant és le sem szállt róla. A fiúk szorgalmasan tolták a kisembert végig a tescon. Zéti csak kiabált hangosan, hogy TRAKTO, TRAKTO, és közben meg megsimogatta az új szerzeményét, mert ugye (annak ellenére, hogy péntektől le lesz értékelve) a járgány nélkül nem lehetett haza jönni.
















Vajon mi lesz ebből
a gyerekből?

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)