2008. szeptember 14., vasárnap

Megszülettem

Czeba-Mayer Zétény, hosszú vajúdás után végülis császármetszéssel jött a világra 2008.01.21-én 15:15 órakor 3650 grammal és 55 cm-rel. Én körülbelül 16:00 órakor láttam elöször, amikor édesapukája letettem mellém az ágyba. Szegény az altatószer miatt nem szoptathattam meg, pedig nagyon keresett. Az éjszakát még külön töltöttük, de hajnalbam a csecsemős nővér áthozta hozzám és mellre tette. Nagyon jó szopóreflexe volt / van és az első pillanattól nagyon ügyesen evett. Hál istennek ezzel nem volt semmi gondunk (pedig nagyon féltem a tejbelöveléstől, egy esetleges mellgyulladástól...). Az első éjszakát a kétágyas szobában szó szerint végigüvöltötte én meg vele sírtam. Fogalmam sem volt mit is csináljak, hogy megnyugodjon és jó legyen neki. A kétágyas szoba nagyon jó dolog, de csak akkor ha van egy apuka, aki a gyerekkel van, amíg a mama elmegy aludni. Szegény Jani mennyit ült Zétivel a kezében a váróteremben ...

Január 25-én hazajöhettünk a kórházból, én akkor még mindig nagyon sokat pityeregtem: Baby Blues elkapott engem is. De az volt életem második legszebb napja!
Azóta minden nap egy csoda! Élvezem az anyaság minden percét.
Ronika

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)