2010. április 9., péntek

Pancsi az Aquaworldben

Úgy terveztük, hogy korán indulunk, mert számítottunk a tömeggel. Most Zéti kivételesen sokáig aludt, így mégsem sikerült olyan korán mennünk. Zéti nagyon várta már a strandolást. Reggel pikkpakk összeszedte magát, nem kellett könyörögni, hogy öltözzünk, hogy reggelizzünk és induljunk. Kekeéknek csak úgy kiabált, hogy megyünk strandolni.
A kocsiút gyorsan eltelt, már csak Fót után kezdett türelmetlenkedni. Imádtam, ahogy várakozott, a türelmetlenségét, a kíváncsiságát Elcsodálkoztam, hogy a tömeget nem láttam (még) sehol. Találtunk két ágyat még a gyerekmedence mellett, oda letelepedtünk. Zéti annyira izgatott volt, hogy alig bírta kivárni, hogy Papa felfújja az autós úszógumiját. 10 órától aztán szinte csak a vízben voltunk. Zétit a kismedencéből nem lehetett kivadászni, maximum csak akkor, ha azt mondtuk neki, hogy a másik medencébe szeretnénk átmenni. A gyerek medencében is van két csúszda, egy egyenes, egy kacskaringós gyors, és egy meredek lassú. Zéti először az egyenesen jött le. A vízben, a csúszda végén elkaptam őt. Ment egymás után vagy három kört. Én nem bántam, hogy többet nem akart, mert nagyon izgultam, hogy balesetmentesen ússzuk meg a napot. Zéti viszont annyira felbátorodott, hogy ki akarta próbálni a kacskaringós gyorsat is. Papa nem szívbajos, simán beletette a fiát, én meg igyekeztem a lehető legjobban elkapni őt a végén. Ebben a csúszdában azonban nem tudta magát olyan jól tartani, így forgott benne, azt hittem megáll a szívem, mikor megláttam, hogy fejjel lefelé érkezik. Nem olyan bátor az én fiam. De csak "reszketett" nem sírt, azt mondogatta, mami, mami. Amikor megnyugodott, akkor még egyszer felmerészkedett rá. Valahogy a második csúszásánál jobban meglepődött, megijedt, többet már nem szeretett volna csúszni rajta. A harmadik magasabb csúszdán is lecsúszott kétszer, de másodszorra, mert álltak mögötte, kapkodott és kicsit lehorzsolta a kezét. Így délután már csak az egyenes széles csúszdán jött le ülve. Sajnálom, hogy képet nem tudtam készíteni...
Kipróbáltuk a hullám medencét, de amikor jöttek a nagy hullámok apja nyakába kapaszkodott és félt. Viszont hamar megbarátkozott a jelenséggel, mert a második hullám 10 percben, már nagyon tetszett neki. A jakuzzi viszont az első pillanatban bejött neki. Talán a víz volt egy kicsit melegebb, mint neki kellemes lett volna. A következő medence sodrója is elnyerte Zéti tetszését. Nagyon édes volt ahogy ült az autós gumiban, tekerte a kormány és brümmögött hozzá. Az egész medence hallotta, hogy egy autó közeledik. :-)
Ebédelni szerettünk volna olyan két óra körül, de Zétit nagyon nehezen lehetett kivenni a vízből. Türelmetlenül ült a székben és csak azt mondogatta, hogy oda megyünk és a kis mutató ujjával mutatta az irányt. Nem evett sokat, mert egyszerűen nem akart lemaradni semmiről. A jégkrém azonban jobban felkeltette az érdeklődését és azt elnyalogatta.
Délután negyed ötre már olyan fáradt volt, hogy alig látott ki a kis szemein, de haza még nem akart jönni. Én elindultam és ő Papával érkezett utánam később. Féltem, hogy nagy hiszti lesz, de hál istennek nem volt már ereje hozzá, vagy csak okos nagyfiú már!
Ezen a jó napon felbuzdulva le is foglaltuk pünkösdre Hajdúszoboszlóra a szállást! Juhhéé négy igazi, valóságos pihenés!

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)