2010. április 3., szombat

Húsvéti nyuszitojás

Sokat készültem a húsvétra, nem csak díszeket barkácsoltam, hanem virágos tojástartókat is. Csokitojásokat tettem a tetejére és ezeket dugtam el a kert tujafái alatt, a kövek között, a sziklakertben és a kert minden zegzugában. Zéti a házikónál volt, én korábban megszöktem, hogy kitegyem a tojásokat. Amikor haza ért, elmeséltem neki, hogy járt nálunk a húsvéti nyuszi és elrejtette a tojásokat a kertben. Az elsőt viszonylag jól látható helyre tettem, hogy értse mit szeretnék. Nagy mosollyal az arcán elindult lefelé a lépcsőn és nagy sietséggel és örömmel kereste a kis ajándékait. Nagyon ügyes volt és csak kis segítségre volt szükségre. A Nest -et jól eldugtam, hogy az legyen az utoló, amit megtalál. A kereséséhez már szüksége volt irányításra. Nagyon élvezte ezt a kis kincskeresést. Megérte a munkát az előkészület!
Persze most azt még nem tudom, hogy hova fogom eldugni, ezt a sok édességet, mert Zéti képes lenne az egészet megenni. Harcolni kell vele, hogy az legyen, amit én szeretnék.
Holnap édesapával indulnak locsolkodni, mert szeretnénk hétfőn pancsolni menni.

Nincsenek megjegyzések:

Zéti csudajó mondatai

"Anyukád, gyere a fiadért, mert fáradt!"
"Ne told ide azt a széket! - Pedig ide hozom!"
"Nem kapsz el, Papa nem kapsz el!"
"Az valami!!" (Mi ez? helyett)
"A kutya fáját!"
"Miért nem alszol még?"
"Papa vegyél fel, fáj a derekam, már sokat sétáltam (kb 20 métert)!"
"Aki nem bújt, aki nem megy ki" (19.07.2010)
Mami, csináljál ide hidat! (azaz ölelj meg! 24.07.2010)
Bimbócskám, jöjjél csak ide! (14.08.2010)
Van egy ötletem, együnk csokoládét (15.08.2010)
Zselyke a pelusos (bölcsi)ba fog járni! (13.08.2010)